კითხვები გაქვთ?

ხშირად დასმული კითხვები

როგორ შევიძინო პროდუქტი?

პროდუქტის შეძენისთვის არ არის საჭირო რეგისტრაცია.
დაამატეთ არჩეული პროდუქცია კალათაში, შეავსეთ ყველა ველი და მიუთითეთ მისამართი, სადაც გნებავთ შეძენილი ნივთის მიღება, ასევე აირჩიეთ ანგარიშსწორების ფორმა.

  • აირჩიეთ რომელი პროდუქტიც გსურთ, მონიშნეთ რაოდენობა და დაამატეთ კალათაში.
  • როდესაც ყველა პროუქტი დაემატება, მარჯვენა ზედა კუთხეში დაჭერით გადახვალთ თქვენს კალათაში. მაშინვე გამოჩნდება “შეკვეთის გაფორმების” ღილაკი. დააჭერთ ღილაკს შეკვეთის გვერდზე მოსახვედრად.
  • შეავსეთ ყველა სავალდებულო ველი: სახელი, მისამართი, საკონტაქტო ინფორმაცია და ა.შ
  • აირჩიეთ მიწოდების სასურველი გზა.
  • არჩიეთ გადახდის მეთოდი.
მიწოდების სერვისი უფასოა?
  • თბილისის მასშტაბით 1 კგ.-მდე ამანათის მიწოდების ღირებულება 7 ლარია.
    მიწოდება ხდება 3 სამუშაო დღის განმავლობაში (კვირის გარდა)
  • რეგიონში 1 კგ.-მდე ამანათის მიწოდების ღირებულების სტანდარტული ტარიფი 9 ლარია (ღირებულება შესაძლებელია შეიცვალოს შეძენილი პროდუქტის წონისა და მიწოდების მისამართიდან გამომდინარე). მიწოდება ხდება 3-დან 5 დღემდე ვადაში.შეკვეთილ პროდუქტს კურიერი მოგაწვდით თქვენს მიერ შეკვეთაში დაფიქსიფრებულ მისამართზე.
რეგიონებში თუ გაქვთ მიტანის სერვისი?

შეძენილი პროდუქცია მიგვაქვს საქართველოს ნებისმიერ წერტილში, ნებისმიერ მისამართზე.
შეკვეთის მისაღებად აუცილებელია პირადობაში არსებული სახელისა და გვარის, საკონტაქტო ნომრისა და მისამართის სწორად მითითება, წინააღმდეგ შემთხვევაში ამანათს ვერ აიღებთ.

შესაძლებელია შეკვეთა მე თვითონ წამოვიღო?

დიახ შესაძლებელია, თუ თქვენს მიერ შერჩეული პროდუქტი არის თქვენთვის სასურველ ფილიალში.

პროდუქტის შეძენა შეგიძლიათ ჩვენს ფილიალებში:
თბილისი, დიდი დიღომი, ფარნავაზ მეფის I, (გუდვილი).
თბილისი, გლდანი, აკაკი ვასაძის 13 (შაურმების ქუჩა).
MYSEED – თბილისი, ვაკე, ი. აბაშიძის 86 (ვაკის პარკის გვერდით).
ბათუმი, ზ. გორგილაძის 63 (ყოფილი გორკის ქუჩა).
კახეთი, ერეკლე II მოედანი
კახეთი, ლაგოდეხი, ზაქათალაძის 17

რა ვქნა თუ პროდუქცია მოტანის დროს დაზიანდა?

აღნიშნულ შემთხვევაში, გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ ონლაინ დახმარების მეშვეობით FB ფეიჯზე ან დაგვირეკეთ საკონტაქტო ნომერზე: 032 206 08 40 (ჩვენი სამუშაო საათებია: 11:00-20:00)

რა პროდუქციაზე ვრცელდება გარანტია?

თესლებზე გარანტია არ ვრცელდება.

ტექნიკის კატეგორიაში არსებულ პროდუქტებზე ვრცელდება სტანდარტული, მწარმოებლის მიერ დადგენილი საგარანტიო პირობები.

შემიძლია პროდუქტის გადაცვლა ან უკან დაბრუნება?

დიახ შეგიძლიათ, პროდუქტის შეძენიდან 3 დღის განმავლობაში.
უნდა წარმოადგინოთ ქვითარი ან სხვა რაიმე გადახდის დამადასტურებელი დოკუმენტი.

როგორ გავაუქმო შეკვეთა?

შეკვეთის გასაუქმებლად მოგვწერეთ ონლაინ დახმარების მეშვეობით FB ფეიჯზე ან დაგვირეკეთ საკონტაქტო ნომერზე: 032 206 08 40 (ჩვენი სამუშაო საათებია: 11:00-20:00)

საიტზე მითითებულია, რომ პროდუქტი მარაგში არ არის, შემიძლია თუ არა მისი შეკვეთა?

შეუძლებელია, სანამ მარაგი არ შეივსება.

შემიძლია თუ არა შეკვეთის გაფორმება სატელეფონო ზარით?

შეკვეთის გაფორმება შეგიძლიათ ონლაინ ჩვენი საიტის მეშვეობით, სულ რაღაც 60 წამში.
ასევე შეკვეთის გაფორმება შესაძლებელია სატელეფონო ზარისა და FB გვერდის მეშვეობით.

კონტაქტი

დამატებითი შეკითხვებისთვის, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ

    პროდუქტის შეძენა შეგიძლიათ ჩვენს ფილიალებში:
    თბილისი, დიდი დიღომი, ფარნავაზ მეფის I, (გუდვილი).
    თბილისი, გლდანი, აკაკი ვასაძის 13 (შაურმების ქუჩა).
    MYSEED – თბილისი, ვაკე, ი. აბაშიძის 86 (ვაკის პარკის გვერდით).
    ბათუმი, ზ. გორგილაძის 63 (ყოფილი გორკის ქუჩა).
    კახეთი, ერეკლე II მოედანი.
    კახეთი, ლაგოდეხი, ზაქათალაძის 17.

    ტელ: 032 206 08 40

    მეილი: [email protected]

    greenlab-mobile-logo

    GREENLAB – მეტი, ვიდრე გროუშოფი!